Volkswageny z rodiny ID. nejsou technicky vůbec špatné, postrádají ale emoce. To se ovšem velmi brzy změní. První vlaštovkou bude elektrický koncept pro Čínu.
Příjemná zpráva pro majitelé elektromobilů, v Praze budeme mít parkování v zónách zdarma až do konce roku 2024.
Navrhovaný plán o zpoplatnění parkování pro EV by měl začít platit od 1. října tohoto roku, ale na překlenutí tohoto období se navrhuje prodloužení doby, po kterou budou elektromobily moci parkovat zdarma podle stávajících pravidel, a to až do konce roku 2024 :yes:
P.S. Dálniční poplatek a silniční daň pro EV v letošním roce, jsou stále nulové.
Ta zpráva uz je trochu starší https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/2465879
Je zjevné ze nejaka podpora elektromobility je jen docasna vec. Prachy maji přednost před vším
Tvuj vyber aut (nejprve PHEV, pak BEV) mne byl velmi sympaticky. :yes:
Sel jsi do rizika early adopteru, navic jsi zvolil elektromobil od znacky, ktera BEV hejtuje.
Podle toho to auto vypadalo, predrazenej nedotazenej kram.
Po FL se snizila cena a detsky nemoci jsou nejspis (vicemene) vyleceny.
Toyota, dotace a DPH mi znehodnotila auto, navic CR neni na elektromobilitu pripravena. BZ ma spoustu plusu, urcite ho nebudu davat pryc, necham si ho dokud bude jezdit na "kratke" trasy v dosahu baterie. Cely jsem to bral jako pokus a elektromobilita u mne proste selhala.
V garazi mam dva 8valcove eskove atmosfericke mercedesy s malym najezdem, jeden ma skoro 30 a druhy skoro 40 let. Toyota toho taky moc nenajezdi, ale za 30 let z ni nezbyde ani molekula. Az zdechne definitivne z medouru se stanou daily. Raritni daily.
Nevím proč jsou všechny elektrovehikly tak odporné. Asi že si to kupují jen magoři bez vkusu a bez schopnosti řídit auto.
Přijal bych však fungl nový Pasat B 5.5 4motion s mezinápravovou převodovkou Torsen, 6-ti stupňovou manuální převodovkou, šíbrem a motorem 1,9TDI :yes:
Už toto spojenie mi pripadá ako dokonalý oxymoron. A tušia vôbec šéfovia vo Wolfsburgu prečo si ľudia kupovali a kupujú VW? Asi veľmi nie keď sa marketing vytasil s takýmto niečím. :)
Přesně, Helmuti a další kupují VW právě proto, že jsou bezpohlavní. Čím nudnější, tím se jich více kupuje. Rozevlátí mají být Frantíci, od těch se to očekává. Helmuti mají být takový ten klid, šeď a nuda, ten kontrast s Frantíky a Italy je právě prodává.
Čím víc bude VW chachá - sexy - chachá, tím míň bude prodávat.