Proboha! Jasně Pepo, bežná rodinná auta se vyrábějí proto, aby se proháněla pro Nürburgringu... víš co, vem si prášek! Já mám najeto přes 2 mio km v různých plechovkách, ale na Nürburgringu jsem ještě nebyl, to je, co?
To myslíš ako po 2 kolách autom na NS potom deň oddychovať fyzicky?
Tak to si už väčsiu cocotinu nemohol napísať, jedine že by si myslel ubehnúť 2 kolá na NS. :-[]
600 koni na NS 2 kola v plném tempu. Kdyz s tim nemas zkusenost, coz 99% řidičů nema, tak budes slusne rozlamanej a krk te bude jeste druhej den bolet.
Primo s NS zkusenost nemam. Mam zkusenost z jinych polygonu a okruhu a i se slabšími autama toho ma netrenovany clovek po par km v tempu plne zuby.
Dva okruhy v NS je pres 40 km.
Samozrejme se nebavím o tom, ze to projedes jak na výletě.
Na NS ťa skôr limituje premávka, prípadne žlté vlajky ale povedzme 2 kolá v tempe 8 min/kolo v kľude. Dáš kafe, vodu a ide sa ďalej. Ja musím tak po 5-6 kolách natankovať a pokračujeme. Fyzicky to dá aj netrénovaný jedinec.
V provozu kolo za 8 minut v klidu?😀 Jsi okruhovy jezdec?
Tenhle cas je pro 99%+ řidičů nereálný.
Dam v tomhle tempu 6 kol je podle me i na hranici sériové techniky a gum.
2 kola na NS a tím celý cirkus skončil. Baterka dead, gumy fuč.
A k čemu v reálném životě toto je jako použitelné? Na rozvoz dětí do školy a školky a pak do práce na druhý konec města a večer obráceně.
Jo k tomu je potřeba bedna od kytu se 600 a více HP :no:
Neviem či je celkom dokonalý ale hodne dobrý voz to je určite. Skúšal som EV9 a není to zlé ale nejaké výhrady sú z mojej strany. Oproti Tesle interier a ergonómia paráda.
Když už někdo takhle velký auto potřebuje a rezignuje na design, tak asi proč ne, no. Interiér vypadá slušně... jen mě teda překvapuje, že prostřední sedačky jsou jen dělený 60:40 a není tam ani průvlak, ani 40-20-40.
Tak to neviem, ja som mal verziu 2+2+2 a tam by si toho nasekal madzi sedačky dost. Interier aj napriek digitalizácii veľmi slušný. Exterier kontroverzný ale ja ho nezatracujem.
To asi jo... v testu je 2-3-2 a podle fotek je ta prostřední řada jen 60:40 opěradlo.
Design - jasně, píšu to zkratkovitě, nevylučuju že se to někomu může líbit... pro mě je to tak na úrovni Y - s tím, že tohle je víc kontroverzní a Y prostě jen nijaká.
To by mě také zajímalo co je myšleno “rezignaci na design”. Osobně se mi nelíbí světla začínající pomalu až nad kolem a s tím související klikatíci se denní svícení. Ale jinak design naprosto v pohodě.
Jako rezignaci na design beru spíše jízdu v novém Superbu a mít před sebou displej, který se nevešel do kapličky.Ale tak každý má jiný vkus.
V čem je to jako dokonalý? To mi prozraď? Já vidím hnusnou téžkou škatuli za velké peníze. Nic víc ;-)
V aktuální situaci, kdy do těhto EV škatulí výrobci narvali prachy snad nic jiného ani vyhrát nemůže. Navíc to nevolí zákazníci, ale banda placených novinářů…
Nemůžu si pomoct, ale drtivá většina nových aut (napříč pohony) jsou strašně ohavné nevkusné kreace. Aut, na která by byla radost se dívat, je fakt jen hrstka :(
sice to vypadá jako malé Lambo, ale Cx to má horší než obyčejná Octávka. A když si uvětomíme, že je Prius skoro jako Octávka i dlouhý (4,6 m), tak i ten prostor taky nic moc...
Zbytočné o tom polemizovať. Automobilky púšťajú do sveta správy a vyjadrenia, aké potrebujú pre svoje zámery. Môže a nemusí to byť pravda, či už na EV prerábajú alebo zarábajú. Nikdy nevieš kde je pravda.
Travní koláčky, cukrované kokainem a na zažívání si dali LSD?
Auto roku je krabice hmotnosti zetora a LSD působilo hlavně u designu. Vždyť to je hnusný jak fantociho dcera.
Přesně tak, obludná lživá elektrobublina nezadržitelně praská a obrovská hora progresivistického elektrohnusu se pod tíhou tvrdé reality sype jako domeček karet! :-[]:-[]:-[]:yes: Aneb - lež má krátké nohy a ta elektrofanatická obzvlášť! :-)