Dlouhodobá fabia po 11 letech: Stačí natankovat a občas umýt

1/17
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Svět motorů
  • Na hlavici řadicí páky a zejména volantu už je znát pořádné opotřebení
    Na hlavici řadicí páky a zejména volantu už je znát pořádné opotřebení| Zdroj: Svět motorů
  • Na hlavici řadicí páky a zejména volantu už je znát pořádné opotřebení
    Na hlavici řadicí páky a zejména volantu už je znát pořádné opotřebení| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Svět motorů
  • Fabia na fotkách je důkazem, že pravidelně jezdící auto může i po dvanácti letech vydržet s akumulátorem z výroby
    Fabia na fotkách je důkazem, že pravidelně jezdící auto může i po dvanácti letech vydržet s akumulátorem z výroby| Zdroj: Svět motorů
  • Fabia na fotkách je důkazem, že pravidelně jezdící auto může i po dvanácti letech vydržet s akumulátorem z výroby
    Fabia na fotkách je důkazem, že pravidelně jezdící auto může i po dvanácti letech vydržet s akumulátorem z výroby| Zdroj: Svět motorů
  • S hmyzem v pravé parabole majitel auto po nás už koupil. Nikdo nechápe, jak se tam mohl dostat.
    S hmyzem v pravé parabole majitel auto po nás už koupil. Nikdo nechápe, jak se tam mohl dostat.| Zdroj: Svět motorů
  • Při poslední servisní prohlídce na podzim v autorizované dílně byl vyměněn střední a zadní díl výfuku. Překvapivě vypadá brzy stejně jako ten původní.
    Při poslední servisní prohlídce na podzim v autorizované dílně byl vyměněn střední a zadní díl výfuku. Překvapivě vypadá brzy stejně jako ten původní.| Zdroj: Svět motorů
  • Znáček se podle majitele oloupal už před lety, nikdy to neřešil
    Znáček se podle majitele oloupal už před lety, nikdy to neřešil| Zdroj: Svět motorů
  • V samotném závěru dlouhodobého testu jsme museli řešit rozbité zrcátko u řidiče po nepodařeném zajíždění do podzemní garáže
    V samotném závěru dlouhodobého testu jsme museli řešit rozbité zrcátko u řidiče po nepodařeném zajíždění do podzemní garáže| Zdroj: Svět motorů
  • Na počítadle nebyla ještě ani cifra 10 000 km, a už jsme řešili nehodu.
    Na počítadle nebyla ještě ani cifra 10 000 km, a už jsme řešili nehodu.| Zdroj: Svět motorů
  • Před přechodem v pražských Vršovicích do nás zezadu narazil šofér Fiatu
    Před přechodem v pražských Vršovicích do nás zezadu narazil šofér Fiatu| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Svět motorů
  • Na začátku i konci testu jsme podrobili fabii válcové zkušebně výkonu.
    Na začátku i konci testu jsme podrobili fabii válcové zkušebně výkonu.| Zdroj: Svět motorů
  • V obou případech se potvrdilo to, co jsme si subjektivně dávno mysleli – místo 51 kW má motor 60,5 kW. I točivý moment je o 5 Nm vyšší, celkově 117 Nm.
    V obou případech se potvrdilo to, co jsme si subjektivně dávno mysleli – místo 51 kW má motor 60,5 kW. I točivý moment je o 5 Nm vyšší, celkově 117 Nm.| Zdroj: Svět motorů
  • V obou případech se potvrdilo to, co jsme si subjektivně dávno mysleli – místo 51 kW má motor 60,5 kW. I točivý moment je o 5 Nm vyšší, celkově 117 Nm.
    V obou případech se potvrdilo to, co jsme si subjektivně dávno mysleli – místo 51 kW má motor 60,5 kW. I točivý moment je o 5 Nm vyšší, celkově 117 Nm.| Zdroj: Svět motorů
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Na hlavici řadicí páky a zejména volantu už je znát pořádné opotřebení
Na hlavici řadicí páky a zejména volantu už je znát pořádné opotřebení
Škoda Fabia
Fabia na fotkách je důkazem, že pravidelně jezdící auto může i po dvanácti letech vydržet s akumulátorem z výroby
Fabia na fotkách je důkazem, že pravidelně jezdící auto může i po dvanácti letech vydržet s akumulátorem z výroby
S hmyzem v pravé parabole majitel auto po nás už koupil. Nikdo nechápe, jak se tam mohl dostat.
Při poslední servisní prohlídce na podzim v autorizované dílně byl vyměněn střední a zadní díl výfuku. Překvapivě vypadá brzy stejně jako ten původní.
Znáček se podle majitele oloupal už před lety, nikdy to neřešil
V samotném závěru dlouhodobého testu jsme museli řešit rozbité zrcátko u řidiče po nepodařeném zajíždění do podzemní garáže
Na počítadle nebyla ještě ani cifra 10 000 km, a už jsme řešili nehodu.
Před přechodem v pražských Vršovicích do nás zezadu narazil šofér Fiatu
Škoda Fabia
Na začátku i konci testu jsme podrobili fabii válcové zkušebně výkonu.
V obou případech se potvrdilo to, co jsme si subjektivně dávno mysleli – místo 51 kW má motor 60,5 kW. I točivý moment je o 5 Nm vyšší, celkově 117 Nm.
V obou případech se potvrdilo to, co jsme si subjektivně dávno mysleli – místo 51 kW má motor 60,5 kW. I točivý moment je o 5 Nm vyšší, celkově 117 Nm.