Na hlavici řadicí páky a zejména volantu už je znát pořádné opotřebení|
Zdroj: Svět motorů
Na hlavici řadicí páky a zejména volantu už je znát pořádné opotřebení|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Fabia|
Zdroj: Svět motorů
Fabia na fotkách je důkazem, že pravidelně jezdící auto může i po dvanácti letech vydržet s akumulátorem z výroby|
Zdroj: Svět motorů
Fabia na fotkách je důkazem, že pravidelně jezdící auto může i po dvanácti letech vydržet s akumulátorem z výroby|
Zdroj: Svět motorů
S hmyzem v pravé parabole majitel auto po nás už koupil. Nikdo nechápe, jak se tam mohl dostat.|
Zdroj: Svět motorů
Při poslední servisní prohlídce na podzim v autorizované dílně byl vyměněn střední a zadní díl výfuku. Překvapivě vypadá brzy stejně jako ten původní.|
Zdroj: Svět motorů
Znáček se podle majitele oloupal už před lety, nikdy to neřešil|
Zdroj: Svět motorů
V samotném závěru dlouhodobého testu jsme museli řešit rozbité zrcátko u řidiče po nepodařeném zajíždění do podzemní garáže|
Zdroj: Svět motorů
Na počítadle nebyla ještě ani cifra 10 000 km, a už jsme řešili nehodu.|
Zdroj: Svět motorů
Před přechodem v pražských Vršovicích do nás zezadu narazil šofér Fiatu|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Fabia|
Zdroj: Svět motorů
Na začátku i konci testu jsme podrobili fabii válcové zkušebně výkonu.|
Zdroj: Svět motorů
V obou případech se potvrdilo to, co jsme si subjektivně dávno mysleli – místo 51 kW má motor 60,5 kW. I točivý moment je o 5 Nm vyšší, celkově 117 Nm.|
Zdroj: Svět motorů
V obou případech se potvrdilo to, co jsme si subjektivně dávno mysleli – místo 51 kW má motor 60,5 kW. I točivý moment je o 5 Nm vyšší, celkově 117 Nm.|
Zdroj: Svět motorů