Martin Vaculík a ojetý Fiat Panda III (319): Jak dostat pandu k lidu?
1
/
87
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a ojetý Fiat Panda III (319): Jak dostat pandu k lidu?
Fiat Panda
|
acz
Fiat Panda (1980 až 2003)
|
Fiat
Fiat Panda (2003 až 2012)
|
Fiat
Dnes i nejlevnější panda má spodní přihrádku uzavíratelnou. Na trhu ojetin však číhají i pasti, které víko z výroby neměly.
|
Fiat
Dnes i nejlevnější panda má spodní přihrádku uzavíratelnou. Na trhu ojetin však číhají i pasti, které víko z výroby neměly.
|
acz
Zásadní předností vozu je stará dvanáctistovka. Tišší a kultivovanější než dnešní tříválce, přitom skoro stejně úsporná. A zaručeně spolehlivá.
|
acz
Zásadní předností vozu je stará dvanáctistovka. Tišší a kultivovanější než dnešní tříválce, přitom skoro stejně úsporná. A zaručeně spolehlivá.
|
Fiat
Sedačky jsou příjemně vysoko, takže do vozu se snadno nastupuje i starším motoristům. Vadí jen tvrdé plastové hlavové opěrky.
|
acz
Verze 4x4 s motorem 0.9 TwinAir o výkonu 63 kW a šestistupňovou převodovkou je za 325 000 Kč nejlevnější „teréňák“ na českém trhu. Zvládne toho překvapivě hodně.
|
Fiat
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
S rozvorem náprav 2300 mm samozřejmě nejde o plnohodnotné auto pro rodinu. Ale když se řidič trochu uskromní, další dospělý se za něj vejde. Pozor na to, že pětimístné provedení bývalo za příplatek. Dobře se tedy podívejte do technického průkazu, kolik míst má panda, kterou si chcete koupit.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Designu třetí pandy vládnou čtverce. Jsou všude, kam se podíváte. Třeba i na ruční brzdě.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zavazadelník má skromný objem 225 l, po sklopení sedaček zvětšitelný na 870 l. Za příplatek 4400 Kč (u vyšších verzí standardně) jsou sedačky dělené asymetricky. Pokud však chcete mít pandu pětimístnou (příplatek 500 Kč), dostanete vždy nedělené sedačky.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Originální kryty kol se montují přes šrouby, takže nevibrují, ani je neztratíte. Na STK však požadují auto bez krytů kol, což znamená povolit tři šrouby ze čtyř. Proto je mnozí majitelé mají trvale v garáži na polici.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Volný konektor na baterce
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Pozor, dotažený konektor od baterky neznamená, že bude pokoj napořád. Podobně zazlobit umí také oxidující ukostření záporného pólu, což je asi jediný systémovější problém třetí generace Fiatu Panda.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Nějaký "umělec" zřejmě měnil žárovku a ztratil vnitřní pryžovou krytku, takže do světla by teklo.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Vozidlo bylo na ztvrdlých a popraskaných zimních gumách starých jak vůz sám, které jsme si okamžitě museli dofouknout, protože v nich bylo stěží 1,5 baru.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Profík si všímá rozpadajícího se radiátoru klimatizace v přídi, byť k úniku média zatím nedošlo.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Akutní je pak rezavějící držák výfuku vpředu, naštěstí též levný (255 Kč). Samotný výfuk je naopak ve velmi dobrém stavu, stejně jako ještě chvíli vydrží brzdy.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Prohlídka vozu pokračuje zespodu konstatováním lehkého úniku oleje kolem levé poloosy, kde bude vnitřní kloub chtít novou manžetu.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda 1.2
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů