Po dvoudveřových modelech řady 4 BMW osvěžilo také svůj pětidveřový liftback 4 Gran Coupé a jeho derivát i4, který je nejprodávanějším elektromobilem značky.
Data a fakta ze seriózních zdrojů misto anekdotických
příběhu kolujících na různých sociálních sítích.
Příklad jak se ma dělat seriózní novinářská analýza :yes:
ty se svými 150 -ti hoaxy denně zde jseš příkladem, jak se má dělat seriozní novinařina!!!
Kdybys už zalezl někam do díry v Chánově, tak uděláš zdejší komunitě nejlepší službu :no:
A ještě aby ti soukmenovci nabušili do palice aby jsi trochu prokouknul ;-)
S tim co dostala 4er do vena (ledvinky) se toho moc vycarovat nedalo (teda dalo, ale to by nekdo u BMW musel uznat, ze s tim predtim slapnul vedle, a to se v korporatu nenosi), ale v tech tmavych barvach a v kombinaci s cernyma ledvinama to nebylo zle predtim a neni ani ted. Vnitrek je nova baworacka klasika, clovek asi musi byt rad, ze v 4er jeste ma kolecko iDrivu. Co me moc nesedlo je volic automatu. Co jsem se v clanku nedocetl je, jestli BMW u 4er bude dal nabizet Sensatec nebo prejde na Veganzu (netusim, jestli jde jen o marketingstinu, nebo v tom je nejaky hmatatelny rozdil)... ? FL coupe zustal u Sensatecu... takze odvetrani sedacek porad nic?
Já i4 M50 mám. Když vyšla, tak mi přišla odporná, ale člověk mění názory. Ten volič považuju za skvělej, lepší než páka. Člověk ani nic moc nevolí, leda dopředu/dozadu. Jezdit s tím autem je radost. Mám ještě X7 v naftě a M4 cabrio, ale skoro nejraděj jezdím po městě s i4. V létě pak s M4, na delší štreky s X7. Nicméně mám vyzkoušeno i přes 800km s i4 a jedinej problém je dostupnost rychlých nabíječek. Až budou všude 200+ kW nabíječky, není co řešit.
A ten základ je ale u čtyřky co? Recyklovaný petlahve? Příplatek za tu top kůži je tam imho celkem nutnost a v kontextu ceny auta není ten příplatek zase až taková hrůza...
No nevím, každopádně jsem tam jiný sedačky snad ani nikdy neviděl. To auto je za 2 mega plus (bavíme-li se o 440i), takže 70k za kůži už tam není věc k řešení... :-)
tak dam to pod tebe:
x5 50e s profilem (vlezes, vygenerujes qr kod, nafotis mobilem a odsouhlasis) po startu necha vyplej lineassist, asistent rychlosti, bocniho uhlu, vjezdu do krizovatky atd. 520d presne totet
oproti 45e na elektriku je uplne v jinym svete a v souctu taky, jede to uplne jinak
ve sportu na krizovatce nastartuje spalovak a snizi vejsku a necha bezet a miste za tepla i za studena
vzduch je pohodlnejsi a v lese se min kolina, na 500hp to ale podvozek nema
pribyl syntetickej zvuk z repraku
rekuperuje to k autu krizovatce zatacce pred teboz a nejde to vypnout, k naseani, jako mercedes
adaptivni tempomat se minimalni vzdalenosti priblizuje taktez mercedesu
materialy v interieru mi prijdou tenci a vic vrzajici (individual vnitrek nalozeny auto)
a na zaver predelali vetrani sedadek. Na max se to klepe jak kdybys mel pod zadkem vibrator ale chladi to jak o zivot, na nejmensi rychlosti tak stejne jako u predface na max
ja asi nevidim jedinej duvod jezdit ve meste s nastartovanym spalovakem, ted to na elektriku jede fakt pekne. Navic se mi to co pises o 5er nezda v kontextu s x5. To jak to startuje spalovak je minimalne stejne ale spis lip nez u 45e udelany. Prechody plynuly a bez zasekavani. Plus prevodovka se chova uplne stejne jako u moji 45e. Zmena je ten silenej umelej zvuk ale stran hybridu zadnej rozdil krom toho ze todle jede podstatne lip nevidim
ale menit to nebudu ta rekuperace pokazdy jinak me evokuje mhev g31 a to mi lezlo krkem uplne silene
Nevím, co myslíš tím, "jak startuje spalovák", v samotném nastartování nevidím žádný problém, pokud je auto v klidu a třeba přepneš do sportu, tak to v klidu naskočí, ale při připojování se ice k akceleraci pod plynem to cuknutí cítím fest. A odřazování necítíš? Já jo, oproti hladkosti odřazování 40i to je rozdíl a při jízdě čistě na el taky, jak to odřadí, je tam prodleva v tahu. Umělý zvuk u 550e neznám, resp. mám vypnutý "iconic sound" co dělá na el. pohon zvuk starého trolejbusu, ten možná přidá i na zvuku spalováku, ale to jsem hned vypnul, tak nevím, B58 zní přirozeně.
pripojovani spalovaku i pod plynem mi prijde lepsi nez u me 45e, neskube.
odrazovani me prastilo pres ruce mezi jednickou a dvojkou na elektriku. mam dojem ze 50e neda plnej vykon elektro na jednicku, 45e tohle nedela. Ale pouze na elektriku na spalovak mi to neprislo nijak jiny.
zvuk mi to dela ve sportu, kdyz otevru okno motor zni stejne jak u me 45, ale vevnitr to necim dokresluje. Zkusim dohledat co je v menu zejtra.
jinak ja teda na dalky pouzivam 45e stejne, jezdim to fixly na 50% baterky abyxh to pak netrapil nekde vybity.
mam kazdopadne z facu trochu dojem ze to okradli. Klicek je z odpornyho plastu a drevo v palubce kde prstem promacknout stejne jako boky prihradky. Nicmene ta rekuperace me tak sere ze si to nekoupim. Protoze to uz je jedno jestli to k tomu ma i rychlost nebo ne, vadi mi to tolik ze bych tomu ten radar odpojil
Aha, ten zvuk ve sportu zkusím, mně to u toho auta přišel tak zbytečný mód, že jsem v něm ujel pár set metrů po městě a vypnul to navždy, navíc v 5er ve sport modu na tebe okamžitě začnou svítit červeně a modře ty plexisklové lišty v kabině, matějská...
Jo, fl X5 kabina je sešup, displej našikmo, nesmyslné a hnusné výdechy, šipečky s nápisem X5 :-O a ano, klíček je jak z auta za pět korun.
Ta rekuperace je něco, co mě točilo už u mildhybridu v g30, nekonzistentnost chování, tam to řešil sport, u 50e je to ještě kvůli tomu radaru jiný level otravnosti. Sice, jak říkáš, umí to opravdu jet, a to v 5er je 50e ještě impresivnější, ale celkově jsou ty nové modely na h..., snaha šetřit trčí ze všeho a v případě phev je jízda jeden kompromis. Rád to v létě vrátím.
mas pravdu, neni to “zabava”. A jestli to vede k tomu ze ve svym aute musim odpojit radar tak muzu smiknout i kameru. Ale proc si za to pak ale mam platit a co hur kazdej start snaset vypisy zavad a uz moje x5 umi bejt otravna kdyz nema desky nebo ma
napalenej radar (trva to po startu na odkliknuti nez to zapne 360
kamery).
Jsem zvedavej co z toho bude mit a nemit ix, tam vypinat slo a adaptivni funkcni brzdeni slo vypnout. Hele co podvozek 550e? Ta x5 na vzduchu na 500hp nema.. Mozna zkusim jeste pro zajimavost xm.
Podvozkově je to tak na půl, když vezmu v úvahu hmotnost a rozměry, tak musím říct dobrý, ale když to budu hodnotit čistě jako novou pětku, tak je to horší než g30, neumí to ten efekt o fous větší trojky, přijde mi to pocitově jako F01, velké auto, které to umí maskovat, ale když skutečně zatlačíš, limit je docela blízko. Z hlediska komfortu ale super i na dvacítkách, brzdy tomu výkonu odpovídají.
Teď jsem si ráno zkusil ten zvuk, 5er umělý nemá, ve sportu to má pod plynem stejný projev jako v hybrid módu.
Ke g30 jsem se skoro už vrátil, ale dostal jsem dobrou nabídku na éčko, tak to prubnu.
Éčko má šestiválec bez phev, v pětce nelze, a vypínání asistentů úplně stejně jako v akt 5er. Mmch. nevím, co ti ten dealer nakukal, ale v žádné g60 nejde varování překročení rychlosti ani lane assist vypnout defaultně.
Vypadají imho dost nerozhodně a obě by mohla vypadat i líp :-) . Čtyřka je liftback, Octavii od BMW cením.
Co je ale zajímavý, že trojka je podstatně aerodynamičtější. Má Cx od 0,23, kdežto čtyřka (neelektro) až od 0,26. Podle vzhledu bych to tipoval spíš naopak...
Tak jsem právě obdržel email od CNC vrchního cenzora a ten mi nesdělil proč jim tu nic nefunguje jak má, ale sdělil mi, že mi z důvodu nevhodného obsahu skryli nějaký příspěvek z diskuze staré skoro 2 týdny. Jaký příspěvěk, co v něm bylo a co bylo špatně mi nikdo neprozradí a odpovědět se nedá. :D:D:D:yes::yes::yes: Konečně se blížíme na úroveň cenzora z novinek, kde taky není obrany proti hormonálnímu výkyvu nebinára v oddělení cenzury.
No, každopádně když nevím, co jsem udělal, tak nevím, jak se napravit. Ideální řešení. :yes:
Máš to cenzore fakt vymakaný. Mušíš na sebe bejt hrd a pyšn.
Ani ne. Myslím, že i svářeči jsou chytřejší, než cenzoři z CNC a určitě by mi svářeč řekl napřímo s čím má problém, narozdíl od těchto utajených “hrdinů” neschopných rovného jednání a schovaných za klávesnicí.
Tak právě dorazil další cenzorský email a chudák cenzor už má takovej zánět karpálu, že už ani nedokázal vložit link na diskuzi, které se tento trestný mail týkal.
Chudák. :D:D:D
Zřejmě z toho plyne fakt, že se mezi sebou urážejte jak chcete, ale zdržte se kritiky práce redakce a jejich majitele, sic se se zlou potážete.