Vrcholná verze druhého nejprodávanějšího modelu americké automobilky má 460 koní, dynamiku supersportu a cenovku odpovídající mnohem slabší konkurenci.
Ma sva specifika. Blinkry, sterace, sedan atd. Kvalita se zlepsila, updaty chodi pravidelne a na zakaznika se vylozene neprdí. Nicmene porad je to Tesla a nikdy nevis co Elon vymysli. Jako podivat se na to jak strili rakety a chce jednou na Mars je parada, ale ne kazdej je naladenej na jeho styl. Performance by ale mohlo bejt kauf. Uz zaklad ukazal ze se to povedlo
Cena za kW výkonu je o 50 % nižší než u nejlevnější Fábie. To není úplně špatný. I na Nurburgringu, byť je to auto na normální ježdění to jistě potrápí všechny spalováky v podobné cenovce, ale nedojede to do Bibione bez zastávky, TaKžE Mi TeN ŠrOT NesMí Do GArÁže!!!
Ani ten Chiron do Bibione bez zastávky nedojede :) Nádrž 100 litrů, spotřeba v běžném provozu okolo 20 litrů, reálný dojezd tedy okolo 500km = na úrovni Tesel s větší baterkou.
Z druhé strany - kdyby někde mohl fičet na maximálku, spotřebuje celou nádrž za 9 minut.
S ohledem na to, že dlouhodobý výkon u EV je znatelně nižší, než krátkodobý (udávaný), tak na plný plyn lze jet delší dobu než těch 9 minut - pokud by byl dlouhodobý výkon např. 150kW, tak na 77kWh baterku jedeš cca 30 minut v kuse. Kdyby byl 230kW, tak lze na plný knedlík jet 20 minut.
Proto mají EV relativně nízkou maximálku s ohledem na koně, které jsou pro akceleraci k dispozici - protože dlouhodobě motor daný výkon dávat není schopen.
Ale to je samozřejmě teoretický extrém, moc si nedokážu představit, kde by i s tím Chironem někdo mohl smažit na plný plyn celých 10 minut - fakt nevím, zda někde na zemi je 70km "plácek", kde ten plný plyn lze tak dlouho podržet.
Je smutné, že ačkoliv je T3 nejdokonalejší formou automobilu v podobě EV které je přece vešem lepší než spalovák a které mají všichni chtít a upřednostňovat, tak jej ani za 1.0M a ani za 1.3M už nikdo víc nechce :-[]:-[]:-[]
Ani 3,1s není důvodem, proč jej zákazníci upřednostní... Proč asi :-[]
Ešte pred 4 mesiacmi bola Tesla Y najpredavanejším autom sveta. Kde si nabral, že ju nikto nechce? Pozeráš sa príliš krátkodobo, ale to bude asi iba zaujatosť.
Když někdo vyrábí 4 modely někdo 45 modelů, tak pak ten někdo se 4 modely má větší proeje 1 kusu, zatímco ale ten se 45 má vyšší prodeje celkově.
Sranda co, holt když je někdo stádní ovce a stačí mu 2 auta na výběr (v reálu 2, protože mdoely X a S nikdo nekupuje, prodává se jen 3 a Y) :-):-):-):-)
Tvojou logikou by bol najpredavanejsi model Lancia Ypsilon. Ale nie je. Nikto nevyberá auto podla toho, kolko modelov ma vyrobca v ponuke. Ide o to, kolko ludi daný model zaujme a tým najúspešnejším bola práve Y od Tesly.
To značkovanie ovcou si nechaj a skús reagovať ako rozumný jedinec.
Možná to za cenu Škodovky spráská na Nurburgringu kdejaké rádoby sportovní auto, ale nedojede to do Bibione bez zastávky. TAKŽE MI TEN ŠROT NESMÍ DO GARÁŽE!!! A ještě bych v tom uhořel.
Zrychlení 3/100 z auta neudělá sporťák. Nijak to nevyužiju v provozu a nijak si to nevychutnám na okruhu. Zato baterie a nesmyslné ovládání pro mě činí auto naprosto nepoužitelným.
Zvnútra je Tesla ako Trabant. Kvalita mizerná. A tá akcelerácia, skús na diaľnici 4x , a ďalej pôjdeš osemdesiatkou a budeš hľadať najbližšiu nabíjačku. A pán redaktor, skúste dať na výber BMW alebo Tesla a preberiete sa zo sna.
No já bych ani neřekl. Je to sice holobyt, ale kvalitně zpracovaný. Jedno video za všechny (a to je ještě starší model, FL je uvnitř o dost lepší) https://youtube.com/…orts/zhYYiQBDkgc?…
je to plastová skládčka z Ikey co vypadá tragicky. Ale pro milenály dobrý, když můžou slintat nad Springem bez klimy, se švihadly a zrychlením co měla šáde 105 z roku 1985 :-):-):-)