Adam Mišík – slavný syn neméně slavného otce – se dal na elektroauta. Jak se mu s nimi jezdí a jak řeší dobíjení? Nejen o tom si povídal v dalším díle podcastu Moje auto s Davidem Šprinclem.
když můžu po Praze jezdit dieselem, který má menší emise,než benzínový vehikl. A svůj výfuk si vozím s sebou a neblekotám blbě o bezemisních elektrovehiklech jen proto, že jejich výfuk kouří v Podkrušnohoří. Téhle nemoci se říká elektrovehikulitida.
Bezemisní auto je lhaní zelených. Takové auto neexistuje. Každý z nich zavírá oči nad těžbou a zpracováním vzácných kovů, které jsou potřeba k výrobě a provozu elektroaut. Kdyby se ty vzácné prvky těžily v Evropě, to by byl cirkus. Ale tím že se těží na druhém konci světa, tak to těm eco nevadí. A počkejte obdivovatelé až budou jenom elektroauta a státům vypadne příjem z daní za provoz a paliva. Jak vám to vaše ecologické auto a všechno okolo zdraží.
Já má nedaleko domova uhelnou elektrárnu. Takže mně tam ty smraďochu smrdíš. A to nemluvím o tom že kromě spalování uhlí se zpracovává i uhelný prach, který práší. Sice tvrdí, že je provoz odprášený, ale to je asi tak stejný kec jako odprášené cementárky.
A to pak potkáš taková ta zlatíčka, co jedou vedle sebe přes 2/3 té uzké cesty a když si dovolíš na ně zatroubit, ještě ti vynadají :D Jak ty předjet 1.5m, to nevim
Cyklisté patří na silnice, ale bohužel 90% nedodržuje pravidla silničního provozu a hrubě je porušuje. Tak hrubě, že to je nebezpečné pro ostatní účastníky provozu. Je to až bizarní co si dovolí porušit.
Takže ano, chápu že by je na silnicích rád neviděl.
Souhlas, jen na silnicích překáží, jelikož ty skvělé cyklostezky namalované v jízdním pruhu nechávají pro auta jen minimum prostoru. Naštěstí těch bláznů moc nejezdí ;-)