V kategorii 500 koní plus a milion a půl plus baterkáč převzal štafetu. Jsem rád, že je to zavedená značka, která ví, že auto není jen pro zrychlení nula sto. Klasický spalovák o velkém výkonu neumí být úsporný daily car, baterkáč jo. Ano chápu, do půl milionu je baterkáč pořád ještě trapně mimo. Kdo se mnou nesouhlasí, je taky trapně mimo. Tohle auto chci k mé dieselové dodávce na kratší jízdy.
Stále jde jen o baterkáč s nesmyslným způsobem použití a ani Kia, byť o vesmír kvalitnější, než Muskovy nástroje asistované sebevraždy, na tom nic nezmění.
Tenhle ionig N je dokonalým obrazem naší umělé doby.
Masturbéři tady nesní o skutečném sportovním autě na zážitky se spalovacím motorem, ale nad něčím, co se takto může tvářit, dělat takové zvuky, škubat tak, jen ne vonět benzínem a váží to dvě tuny.
Je to jako si říct, ne, nevezmu své peníze, nepozvu krásnou ženu na večeři, která skončí kvalitním sexem, ale vezmu si své peníze, koupím si gumovou panu, lubrikační gel, honítko a pustím si porno.
No jo, ono se zapomíná, že do spalovacích aut se montují pasivni i aktivní systémy na potlačení zvuku, nebo naopak na generování zvuku podporujících zážitek z jízdy.
Toto je pouze přirozená evoluce. Chceš klidnou, tichou jízdu, můžeš ji mít. Dříve byly dohady co je lepší, dunění nafty, nebo vytočený benzin.
Takže ano, v době přechodu mezi různými pohony toto dává smysl. Celou dobu vývoje ice se vývojáři snaží o co nejtišši pohon, a když ho mají v podobě EV, tak lidem někdy hluk schází. Lidé vždy chtějí co pravé nemají.
"Celou dobu vývoje ICE se vývojáři snaží o co nejtišší pohon" - to ale jaksi neplatí u sportovních modelů ;-) Navíc pokud rád řídíš, potřebuješ k tomu zvuk, vibrace a ideálně i manuální převodovku... I když dneska už je spousta lidí líných a řadit se jim nechce. Uznávám ale, že třeba ve městě a v kolonách je automat přece jen lepší...