Hlavně to předplatné už zkouší dlouho, články Premium se nechytly ;-) Btw alespoň by mohli lépe ty reklamy vybírat, tj měli by se vázat k obsahu webu ;-) 99vočí je trochu moc za tu nekvalitu, co tu až na výjimky (p.Dragoun a jeho články jsou parádní) plodí :no:
Proč mi zase celej den vyskakuje tabulka s výběrem zdarma, či za 99,- Kč???
Proč má volitelné nastavení, po jehož nastavení mě to pustí dál a když chci kliknout na jiný článek, či reagovat v diskuzi, tak znova a znova a znova.
Už jsem i restartoval prohlížeč, pak i celej komp, pak počkal půl dne a nic.
To bylo součástí mého širšího výlevu. Reakce byla “Díky za odpověď.” A dnes už mi nepište nikdo.
Nemám už sílu na to 1000x odklikávat pořád dokola tu vyjebanou tabulku.
Kona je skutocne zaujimave auto. Skoda chybajucej "vhodnej" motorizacie. 1,0 tgdi je uz trochu out v dnesnej dobe na danu velkost auta. 1,6 je zbytocne uzrana. Ideal by bol 1,5 tgdi, ktory sa ale ktovie preco neponuka.
1,6 HEV je zase drahy a slaby - za rovnaku cenu je k dipsozicii Cross od toyoty.
blba je stredova nenastavitelna opierka - to je vyrazny fail.
tiez vraj v lete pride modernizacia so zameranim na software (co je dnes asi dolezitejsie ako motor), takze mozno si overit, co sa bude menit a pripadne pockat.
Ako zbytocne uzrana? Ved sa to natankuje za 2 minuty, kto by to riesil? Skor tam chyba vacsi vykon, svetla a je to Hyundai, preslaveny kvalitnym servisom :-)
este by som sa pozrel na sposob merania v testoch.
kona ma vzadu aj vpredu na vysku vyrazne viac miesta ako uda namerana hodnota.
Nerozumiem, akym sposobom testeri meraju vnutorne rozmera, ale v pripade testo su absolutne nepouzitelne a vobec nesuhlasia s realitou.
Napr aj u tejto Kony je vzadu nameranych 910 mm - co je dost malo a v skutocnosti je priestor na hlavu vyrazne lepsi.
mozno by nam mohla redakcia k tomu nieco napisat.
U nas sa na taketo miery vzil vyraz "bulharsky meter"
Ano, nechápu, kdo tohle spáchal. 1. Kona byla hezčí, toto je slátanina. Mrzí mě, že se vyrábí u nás, je to totálně propásnutá příležitost udělat pěkné, levné EV (čemuž se první generace blížila).
Přesně tak. Mluvit v případě tohoto designového paskvilu o jakémkoliv "šmrncu" je úsměvné, či spíše trapné ... :*)
P.S. Pokud by existovala nějaká soutěž o nejidiočtější automobilovy design z funkčního hlediska, tento výtvor by určitě taky "zabodoval". Sorry, ale umístit drahé a křehké světlomety, resp svítilny do nejohroženějších míst karoserie, do rohů nárazníků, může jen pitomec! :-O:no::no::no: