Z údajů z reálného provozu Evropská komise zjistila, že nová auta spotřebovávají více paliva, než tvrdí oficiální čísla. V některých případech i téměř o čtvrtinu.
NE!!! Nová auta nespotřebovávají více paliva než při WLTP.
Ale reální uživatelé spotřebovávají více paliva, protože nežijí v laboratoři!!! Ale ano, EK z nás všech chce mít jen ty laboratorní krysy, o kterých bude mít 100% právo rozhodovat o všem!
EK a EU je nutno zrušit! Protože to je nereformovatelná zločinecká (=jedná proti zájmům vlastních obyvatel) organizace :-!
Ano. Přesně. A ještě dovoz LPG a CNG. Zakázat líh a jeho výrobu. A fritovací oleje zakázat. A zakázat pěstovat slunečnice, řepku a všechny olejné plodiny. A dřevo taky zakázat.
Nestačí zakázat produkty, musí se zakázat i suroviny k výrobě.
Fritovacie oleje si vieme vyrobiť v EÚ. Aj drevo. Ide len o pálenie ropy, ktorým znečisťujeme životné prostredie a musíme ju dovážať a tým podporovať zločinecké krajiny. Pritom jazdiť sa dá aj bez nej. Bez oleja sa fritovať nedá.
Hledejme způsoby, jak dnes bránit naše hodnoty tváří v tvář dnešním nebezpečím. A dbejme na to, abychom je chránili pro budoucí generace. Lidé, kteří žijí ve strachu a nedostatku svobody, budou potřebovat majáky. Budou muset spatřit světlo naděje na dlouhou dobu do budoucnosti.
Petr Fiala
Připomněl, že komunisté říkali, že Sovětský svaz brání Evropu před válkou, že železná opona byla ochranou před imperialisty a že naše „lidová“ armáda byla připravena je zastavit. „Nebyla to pravda. V roce 1968 jsme viděli skutečný smysl sovětského míru. Jednoho rána byly v našich ulicích ruské tanky. Přišli, protože vůdci v Moskvě věřili, že chceme příliš mnoho svobody a plánujeme uniknout jejich kontrole,“ řekl.
Ano, můj styl jízdy není asi stejný jako u většiny, protože jezdím plynule a předvídavě i když si to občas profouknu až na 180 km/h, ale netrávím život přískoky po městě, nemám potřebu hrabat při každém rozjezdu a obecně jezdit brzda plyn a jen marně a zbytečně pálit dinosaury, pnojmatiky a brzdy...
Permanentně jsem ovšem cca 0,3 litru na 100 km pod WLTP.
Včera dokonce 1,5. Přijel jsem za 4,1/100 místo za 5,6. Asi dobrej vítr. Dneska fučelo a chytl jsem 2x šílenou zácpu a skončil jsem s 5,4. Jízda v režimu Sport a S&S kurvítko poctivě vypínám okamžitě po usednutí do vozu.
Problém je jen mezi sedačkou a pedálem.
Samozřejmě jsou dny, kdy 10 minut rozmrazuju auto a pak jedu jen 15-20 km do kopce s převýšením 300 a víc metrů a v cíli mám WLTP krát 2, ale to se stane 2x-3x za rok? V rámci celkové spotřeby bezvýznamná epizoda...
Tak to prostě je. Auto je stavěné na to, aby fungovalo zahřáté na provozní teplotu.
Na 5 km je lepší kolo, koloběžka, nohy, skútr, městská doprava atd. Nebo EV. Občas se musí jet i jen kousek, ale nemělo by to být pravidlem.
Proč ne? 10 km skákání po městě víceméně odpovídá režimu WLTP Low. Kdo jezdí po dálnici, odpovídá to režimu WLTP Very High.
Problém je jen v tom, že někdo (tipuju automobilky) prosadil, že není povinné zveřejňovat spotřebu v jednotlivých režimech WLTP.
já jsem pod WLTP ve všech režimech. A to mám spoustu přískoků, krátkých tras, na semaforech patřím k těm nejrychlejším a občas to protáhnu na dálnici. A přesto jsem o 0,5-2l pod kombinované WLTP ( psáno 7l, jezdím za 5-6,5)
Highlander? Nižší celkový průměr mě až tak nepřekvapuje. Je ale překvapivé se dostat pod WLTP ve všech režimech. Na dálnici to opravdu žere méně než dle WLTP High?
Máš pravdu. Moc často ty režimy nenajdeš ani na webu dovozce.
Sám chodím na německé stránky, abych se dozvěděl o autě víc a tam to už třeba najdu.
A to pak už nejde rozporovat prakticky vůbec. Pokud někdo jezdí jen po městě, tak se nemůže nikdo ohánět, že jezdí za víc, než je udávaná kombinovaná, když jezdí za LOW.
Mně se to u některých aut nepodařilo najít ani v německých a britských specifikacích. Naprosto nepochopitelné, že to není povinné uvádět. Přitom u NEDC se město i mimo město uvádět muselo a bylo to k ničemu, většinou nereálné hausnumero.
Tuhle darmožroutů bandu by se mělo vypráskat bičem a zrušit. Levičácká banda,co akorát umí znepříjemňovat život evropským občanům a importovat do Evropy afroislámský xindl. Evropa se musí vrátit zpět ke kořenům EHS cca 40 let zpět.
No a pak bude účast 18% a všichni zase budou s odstupem brečet a nadávat doma, v hospodě a na internetech. Ale zvednout *** a jít volit a ještě u toho myslet, no to néééééé.