Nedostatek techniků kvalifikovaných pro práci na vysokonapěťových součástech elektromobilů znamená, že se ve Velké Británii často odepisují opravitelná auta jako „totálky“.
Na to se s EV těším, každej jouda se do toho bude hrabat jak kdyby to byl starej favorit a budeme mít spoustu grilovaček s komentářem "jé já nevěděl"...
Proč zdražovat pojistné EV? Když křápnu svým žigulíkem nešikovně Audi R8, nebo třeba nějaké Porsche ... mají si majitelé těchto drahých sportovních aut taky připlácet?
A co když místo Fábie trefím Kodiaq RS? Měl by si majitel Kodiaqu taky připlácet na povinném ručení, protože hodnota toho auta je vyšší než průměrná?
A k těm vrakům - proč zdarma? Pořád to jsou využitelné díly. Zaplať, odvez si a dělej si s tím co chceš.
Je dobré pít kávu ráno? Při ranním vstávání s vůní kávy myslete na přirozené zaktivování těla zvýšenou produkcí kortizolu. Ideální čas na ranní kávu je tak až mezi 9 a 11 hodinou dopolední!
Dnešní hodinovka zedníka nebo instalatéra je výše, než hodina automechanika. To, že jsem jako OSVČ s auty skončil bylo to nejlepší rozhodnutí. Mám elektrotechnické vzdělání, mám i požadované paragrafy, měl bych možnost dělat i na elektroautech, ale jako obor to není kdovíjak placené. Až tohle pochopí více mechaniků, hodinovku nekompromisně zvednou, budou i starší spalováky bezcenné, neb cena opravy vždy překročí hodnotu auta. A až by fungovaly emisní kontroly tak, jak by měly, to by bylo aut na odpis.
Když pominu skutečně zaplivané vesnické garáže bez výbavy, tak každej druhej servis účtuje 1.000,- Kč a víc na hodinu a za litr oleje si řeknou klidně o 600% navíc!!!
Spíš to vypadá, že se brzo vyplatí si koupit nějaký nářadí navíc a základní diagnostiku a začít si dělat věci zase sám...
Pokud platí ve Velké Británii, stejné požadavky na finanční instituce jako v EU, tak i pojišťovny mají vykazovat ESG reporting. Stačí aby se úředník zamyslel, a řekl, že toto není zodpovědné chování a patřičně tuto informaci sdílel a hned by se to posunulo. Šrotovat opravitelné auto je bez ohledu na motor nesmysl. Stačí jenom, aby státní aparát dělal to, co má.
Většinou je lepší, když státní aparát dělá minimum. Stát má být minimální, ty chceš aby stát všechno řídil, hlídal, kontroloval, diktoval. Ne, pěkně děkuji ne.
Stát ma zajištovat dlouhodobě udržitelné podmínky pro život svých občanů. Souhlasím, že smysl slov dlouhodobě i udržitelně nějak nenaplňuje a u občanů bych vynechal ty ve vězení. Pokud všechno necháme jenom na ekonomice a na ruce trhu, tak to dopadne jenom dalším nárustem podvodů a podnikáním ve stylu "po mě potopa". I když úředníky nemám rád, tak ekonomy taky nepovažuji za "nejostřejší tužky v penálu". Uvedený příklad to jenom potvrzuje.
tak to chodí v mnoha US firmách. Dělal jsem v US firmě, kde na US straně proběhla podobná čistka, včetně uklízeček. Ráno lock, ban, delete a hotovo. A vydali nařízení, že si každý má uklízet po sobě a zavedli služby na WC ... takže u manažer vzal štětku a šel čistit pos záchody. Samozřejmě se jim rozutekli i ti, co zůstali
Otazka je co.
Trochu to muze naznačovat opak toho co naznacujes ty.
Jestli opravdu prolomil robotické rizeni tak vse krome roboaut zahodil a jede jednu linku ktera změni automotiv svet.
už chápu proč si Tesly pořizují lidi jako ty, bez Tesly jsou nic, nuly a Tesly jim zvedají sebevědomí ...
prostě taková berlička, něco jako moderní církev
Zelený mozky si myslí že v Evropě nic nemusíme vyrábět, a až průmysl zaříznou zjistí že lidi nemají peníze a Zelené smetou, ostatně Zelené mozky budou vymeteny z EP už po těchto volbách, moc jim tam nezbyde, zbydou jen zelené gumy zakuklené v jiných "liberálních" stranách.