Švédská automobilka chystá do svých modelů zavést upozorňování na nehody v reálném čase. Tuhle funkci přitom již dávno nabízejí bezplatné mapové podklady v chytrých telefonech.
A absolutně nechápu, jak si mohou automobilky dovolit chtít nesmyslně vysoké poplatky (po pár letech) za aktualizace a aktivní navigaci, když stačí připojit mobil přes AA (či obdobu od Apple) a jedete - tyto navigace jsou často o generaci dál.
Waze je v pohode, ja uedu TomTom Go aplikaci, jsem na ni zvykly a ma vyhody i nevyhody (tomtom ma trochu chytrejsi cesty ale min info o aktualnich nedach, nicmene je to hodne podobny s Waze.
Jinak tuhle funkci varovani ma i Mercedes a funguje minimalne na odstaveny auta na dalnici, ale asi jen v ramci Mercedesu, takze ted aby to nejak propojili.
Jo, vždyť jasně - souhlas. A nechť každý používá to, co mu vyhovuje.
Já jsem primárně mířil na to, jak automobilky chtějí, zpravidla po třech letech, platit ročním paušálem možnost aktualizace podkladů a aktivní navigace v autech... A přitom všichni podporují zrcadlení MT. To je absurdní ;-)
Waze má občas tendenci člověka záměrně poslat do kolony, aby zjistila, jestli tam ta kolona pořád je.
Používám Teslí navigaci a ta funguje perfektně. Mám i přímé srovnání. Dvě Tesly, obě na příjezdu do Prahy po D7 ve stejný okamžik (jeli jsme za sebou). Cíl Čestlice. Okruh kvůli nehodě zavřený. Baranďák rozkopaný. Tesla nás oba navigovala přes Evropskou, centrem až do Čestlic. Waze přes Karlovarskou, Strahovský tunel, Jiráskův most a pak klasika na Nuselák ... takež jeden jel podle Tesly, druhý podle Waze. Rozdíl 20 minut v neprospěch Waze. Trasa nastavena na nejrychlejší, dopravní situace a data zapnuta.