Zatímco druhá generace Fiatu Panda z let 2003 až 2012 byla v Čechách prodejní hit a ojetých najdete dost, třetí generace (od 2011) je v bazaru vzácnost, tudíž i dost drahá. To spíš nám přijde zajímavé koupit si zcela novou.
Seřiditelnou sedačku řidiče dvojková ani trojková Panda bohužel neměla, jen seřiditelný sklon řidičova sedáku. A když sis ho spustil dolů, úhel zad se stehny byl dost nepřirozený a ještě ti mezerou mezi sedákem a opěradlem foukalo na záda... :-)
Je sikovna sympaticka pekna ... len uz nie je lacna na pomery triedy ako kedysi ta hranatejsia starsia ... v jej cene sa dnes da kupit o cislo vacsie rio alebo space star ( ano aj ten je uz defakto takmer o cislo vacsi od pandy... +15 cm razvor ) ... takze niet divu ze sucasnu pandu u nas vidim uz menej casto ako nejaky cayenne ci range rover... doma v italii ale samozrejme je vsetko ok a tam sa jej mega uspechu nedivim ;-)
Co na to říct? Zajdi si k očnímu lékaři. Ale ani to ti nemusí pomoct. Pak už jsi ztracený případ, protože cit pro automobilový design se nedá naučit, to prostě buď máš. nebo nemáš. :-)
Je mi 62. V životě jsem měl 7 aut: Moskvič 412, 2 x Škoda 105, 2 x Forman, Marea Kombi a nyní Pandu II. generace. Formani byli výborní, hranatè karoserie, s děckama to byla paráda. Panda je geniální auto. Vysoký posez, velký výřez pro přední dveře, abnormalně malé náklady na provoz, servis, a sem tam nějaká malá oprava. Asi fakt nejlepší auto v mém životě. A srovnávat mám s čím: 25 let jsem byl přejímacím technikem v několika autoservisrch.
Mi je 65, ale to, co vyjmenováváte je automobilový odpad. Který by si opravdový řidič fakt nekoupil. Až vyzkoušíte jiné značky, možná pochopíte. Jinak - přejímací technik v mnoha servisech? Asi věděli, proč Vás vždy vyhazují. Když už chcete šetřit a nemáte na pořádné auto, tak vzkoušejte třeba Dacii Sandero 1,0TCe LPG. A pochopíte, kde je dnes technika, vývoj aut a kvalita za rozumnou cenu. Do 100000 km jen lijete benál a měníte provozní náplně.
Odpověď proč u nás trojka neměla úspěch je nástup Škoda Citigo a jeho dvojčete od VW, se stačí podívat kam se ty prodeje přelily..nebýt toho tak i Panda III u nás bude oblíbené auto, ale předtím koncern neměl důstojné malé auto, hlavně škodovka ne