Lancia Delta HF Integrale 16V do posledního detailu: Světový rekordman
1
/
68
Prohlédnout znovu
Lancia Delta HF Integrale 16V do posledního detailu: Světový rekordman
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Přístrojový štít obsahuje také ukazatel tlaku turbodmychadla a stavu napětí baterie. Tlakoměr a teploměr oleje byly umístěny v domečku vedle na středovém panelu spolu s heck control (autíčko z půdorysu).
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Delta vyráběná od roku 1986 coby Nuova Delta dostala zcela novou palubní desku
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Delta HF Integrale je na první pohled rozeznatelná podle rozšířených blatníků
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
16ventilové Delty HF Integrale byl snížen o 20 mm v porovnání s s osmiventilovou verzí
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Pokud byste náhodou nevěděli, s čím máte tu čest
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
15palcová kola nahradila u 16ventilové verze čtrnáctky
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
HF je údajně zkratkou High Fidelity nebo také Horizont Full. Literatura není v tomhle jednotná,
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Oboustranný klíček ovládal centrální zamykání dveří. Všimněte si stylového přívěsku HF.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Kromě 16ventilové hlavy spočívala hlavní inovace motoru v uplatnění menšího turba s pokročilou regulací otáček
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
S Deltou HF Integrale 16V přijel do standardní výbavy také problokovací brzdový systém ABS
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Recenzovaná delta je z doby, kdy měla každá italská značka vlastní techniku. To platilo zejména o podvozku.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Diferenciál zadní nápravy (vlevo), mezinápravový diferenciál s viskózní spojkou (vpravo)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid